CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Monday, June 1, 2009

sasak ku si Awang atu!

kembali beraksi. ;)

aku patut happy kah sedih ah? aku keliru. mana satu perasan ku ani. aneh! at 1.45am, 2nd of june, aku memberanikan diri untuk bersikap jujur. aku andang jujur and direct jenisnya, tapi jujur ani jujur lain. apakan tu. inda sama kah tu? mengapa ia babal inda mau atu ah? sakit hati ku eh. ia pikirkan diri nya ganya. diri ku ani cemana? sasak ku eh. lamas ku lamas. baik plg terabang bah ni. inda jua ku kelamasan cemaiani. for the second chances is inda siuk, inda meriah macam yang first. so, manusia yang ku maksudkan, pergi jauh dari hati ku. jangan ku diharapkan. tau jua kau aku ni suka mengurat. ;P so, ngapa ta lagi kau membebel atu? just leave me, and go out there, tackle any of chicks you like. me? inda payah tah. puas dah ku besabar. pasal aku berubah dingin? pasal aku ni supergirl.. rajin terabang kesana kemari menyelamatkan jelama, tapi jelama inda menyelamatkan aku time ku cemiani. paksata handle sendiri. hahahah. yataa disadvangate/unfavourable nya ni jadi supergirl ah. cuai aku atu milih keraja. hahahahah! :S

0 comments: