CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Monday, June 1, 2009

disallow.

disallow means declare to be invalid.

inda ku tau apa kena mengenanya dangan topic ku kan cerita ani. antam ta saja. ilmu tu yang ku buat diatas ah. sila perhatikan rajah diatas. ;)

kamu apa patut ku buat? menulung orang : sudah, terabang dilangit meliat orang minta tulung : sudah, apa lagi? :S menangis time menyelamatkan nyawa orang inda sampat : malar, keciwa kan hati orang : kan bilang hari yata sangal ku, ahahahah! inda ku tau eh! stressss ku eh! Ya Allah, berikanlah aku pentunjuk, ketika ini hamba mu yang hina lagi hodoh ini tidak kuat akan ujian yang telah ditimpa pada diri ku yang telah Engkau beri ujian kepada ku. Sesungguhnya aku lemah, lemah akan segala galanya. dari dulu hingga sekarang, aku bersyukur akan ujian Mu yang membuatkan ku sedar akan kesalahan ku yang telah ku lakukan sepanjang hidup ku ini. :S berikanlah ku kekuatan zahir dah batin, mental yang kuat, fizikal yang sempurna. Aku mohon Kepda Mu Ya Allah. lindungilah aku dari Malapetaka yang sering menimpa kepada diri ini. Ya Allah, perkenan kan la doa ku ini. Amin Ya Rabal A'lamin.

sesungguhnya apa yang baik datangnya dari Engkau Ya Allah, dan apa yang buruk datangnya dari diri ku yang hina ini. :S

0 comments: